Tuesday, May 5, 2009

2S3-ans 2009!

first skali...aku nak ckp minta maaf kat korang sumue..sebab ayt aku kat
dlm ni myb akn mnyktkan hati korang~n aku harap korang maafkan aku
eyh?
ENJOY!!!HUHU

IDRIS

dye ni toksah ckp la...manje gile!klakar lak 2! adoyai~dye ni suke wat
lawak!
lawak dye kekadang menjadi kekadang tak...tpi dye x leyh lawan
lawak
erik n umar!diorng 2 lagi lawak!haha~dye ni blh dikatekan same
group
ngan syamim,izmer,hairi,fikri and arif...tpi kekadang dye ngan
erik & umar..
haha~pape je la~dye ni lhr 23 may! adk kuh!syg
dye!haha~manje gilak!haha.


SYAFIQ

dye ni...adeyh...aku x tau nak ckp pe...dye suke pinjam barang orang!trutame skali alat tulis!da pnt da ktrng dok bwk spare untk
dye...adeyh~haha.dye ni
boleh di kategorikan group hyper gak r~dye
suke nasyid n memekak dlm kls!
dye ni mmg bising gile dlm kelas...
tpi dye ok~aku suke kwn ngan dye..sonok la gak!
haha~syafiq!ko kwn
aku! haha.


NABILAH/BELLE

wah!who?belle?sape x knl!haha~ank PIBG sklh you!haha~dye ni so baek! dye sengal, dye pndi slesaikn mslh org,pengawas,dye suke
jerit!haha~dye group ktrng!
sonok kawan ngan dye! sporting
gilak!haha~dye pnye english?wauw! kalah aku!
haha~dye ni ulat
buku!suke gile bace buku! bku yg tebal kms dewan 2 dye leyh
hbskn dekat 2/1 hari je kot!haha~hebat!love you belle!your my BBF!

IMANINA/IMA

dye ni pon BFF aku! dye lawa gile!!!dye ni pndi!tpi mslh nye, dye kate
bile
dye bljr skejap je lekat kat otak..pas 2 trs hilang!haha~cannot go la
ko ima!
dye ni baek, sengal, siot, elien(bak kata ipin), kuat jerit,
sporting!haha.
klu aku ade mslh aku cite kat dye! dye pon cam 2
la!haha~dye syg aku!
aku pon syg dye! dye ni bnyk jodoh(ktrng yg jdhkn
la)!haha~syg ko ima!


DARYL

daryl! wauw!dye ni! dye bdk baru tahun ni~dye dtg dri sarawak!dye baek!dye comel, baek, sengal, drama king(he loves to act in the good
way),
pndi mlukis, pandai dlm sme subjek la sng crite!haha~aku syg dye!
haha!dye ketue group KWN ktrng~best!haha love you hun!dye ni slh
srg dri group kwn laki aku yg plg rpt ngan aku!your always there for me!haha~

FIRDAUS/FIDOD

dye ni?!pergghhh!!!x yah ckp r!haha~dye baek!dye sengal!dye kuat nasyid!dye dok dpn aku!dye adk aku!aku syg dye!!!hahahahahahhaha. dye ni suke wat ktrng gelak!cam bengong er kat dlm kls 2!dye slalu share
prblm dye kat
aku.n aku appreciate that dye percayekan
aku.heeee^^.dye ni slh srg dri
group kwn laki aku yg plh plg rapat ngan
aku!aku syg dye!fidod!alowan!yeah!haha


NADIA/NAD

dye ni kawan baek aku dunia akhirat!syg gile kat dye!dye no teramatlah blur,cntk,baek,sengal,blue,sawan sme la dye!hahaha!she always there
for me!!!
dye ni la yg slalu wat aku gelak tiap2 hari...skt badan aku gelak!
sme bnde
dye wat bagi aku klakar n niat dye baek!syg dye!haha!tpi dye ni
kekadang
blue lorh..adeyh~sry nad!haha!aku syg ko tau!igt 2!haha

MARIAM

haha~bdk ni?!aku la!!!haha~klu nk cite psl aku...pnjng kot!haha~aku crite skt2 je lorh...aku ni sengal, suke jerit, kuat taching(bak kate ipin n
ridwan), aku
suke wat lwk, suke gelak...kawan bagi aku segale2nye yg
aku perlukn.iman aku..
kuat la jgk.haha!aku syg gile kwn aku!aku bnyk
prblm skang niyh~otak celaru..haih...
pape pon...aku suke SENYUM!!!
aku bnci pnyebok n pengkhianat...end


AZLIN

awwwww!!!dye ni?!dye ni cun!aku suke kwn nagn dye!haha~dye baek, pndi,cool, cun!!!ktrng sesame gile!!haha~dye ni satu group ngan alya,
hazirah
n hairus kot...drng slalu stick together2 ma~huhu! aku suke kwn ngan ko!weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee^^

AlYA

dye ni...aisemen!!!manje gile!haha~dye okeyh! dye ni active sukan! klu pj je..ummpphh!!!x yah ckp la!msti dye first kat dpn!haha~dye baek, sengal,bising!haha~dye ni okeyh je ngan ktrng...alya hebat!haha

ARIFIN/IPIN

awwwwww!!!ipin?!haha~dye kawan baek aku!!!aku syg dye!!!dye ni baek,selambe, dye pengawas,klakar pon ye, dye gentlemen(kot) & dye cam diibarat kan ketue kls kot...klu ade pape cam sme nye dye la!haha...dye leader group Jepun ktrng..ktrng rpt!smpi org pon pk laen!adoyaiii!!!dye ni klu wat pape dye maen redah er!x kire bnde 2
salah ke x!haha~ipin!!!ko kawan baek aku!!!weeeee^^


UMAR

budak ni tok sah cpk la!!! sengal gile!!!dye ni suke sgt wat lawak!!!dye ni
baek,sengal,pndi & dye ni cam pelawak la kot kat dalam kelas kitorang!!!
haha~dye rapat ngan aku!!!dye suke bagi teke-teki yg bodoh2!!!haha~sakit perot aku gelak!adoyaiii!haha~dye ni satu group ngan erik,idris, syamim n sme 2 la~dye baek!aku kwn ko weyhh!!!igt 2!haha

JAG

dye okeyh~sengal pon ade la gak an~dye rapat ngan daryl kot!haha~
due org ni cam slalu together kot..enth!haha~dye ni sengal, baek,
suke ejek org skt...haha~pape pon...dye okeyh!kite kawan an?!haha

AISYAH/SYAA

syaa!!!dye ni budak yg teramatlah sengal,cun,baek, pandai, sewel,she's
a drama queen(in the good way),blue!!!dye kawan baek aku!!!dye ni suke gelak yg teramat sgt!!!klu dye gelak,serious ssh nak benti!!!dye cam slalu kene laughing gas 2!haha~dye ni slh sorang dri group ktrng!aku syg gile babeng kat dye!!!syaaa!!!ko kawan baek aku!!!igt 2!haha

SUFHIA/SUF

budak chumilll!!!!dye bdk baru thn ni ma~dye ni baek lorh, cantik yg teramat sgt!, rjn, pandai, germany, kuat jerit, loud & hyper gile!!!haha~aku start rptngan dye thus year!syg gile kat dye!!!dye ni klu blaja suke sgt tnye sln kat ckgu!da mcm interview pon ade ma!haha~
dye ni cam cleaner kls ktrng! rjn gile kemas
kls!klu dye x dek kje same
ade dye dtg kat ktrg or dye g sapu kls~love you hun!huhu


AINA

adeyh~bdk ni x sah ckp la!!!dye ni seriously brutel gilak!!!haha~dye ni cun, sengal,hyper,over & suke memekak!!!haha~dye ni adeyh...ssh aku nk ckp..pnjng sgt...dye ni kaki merayau! dye ni klu kat dlm kls serious x ley dok diam!haha~tpi nakwat cane, kawan baek aku gak an?!haha~aina!!!walaupun ko sengal n kekadang
menyktkn hati... ko la kawan baek aku weyhhh!!!syg ko!!!^^

FADZIL

dye ni aku x brape knl sgt...tpi aku rase dye baek, sengal, hyper active n dye agkpendiam kat dlm kelas!!!haha~dye cam x bergaul sgt ngan group WTF(wa tere football, kot)dye org 2~fadzil!kte kwn an?haha

FIRHARD

wau~dye ni?adeyh~haha..ssh aku nak explain u!haha..dye ni sgt sengal!tpi kekadang dye baek ma!haha~dye ni blh thn gak la IQ dye
wlpn dye sgt sengal~haha...
dye ni group WTF 2 la~ dye ni sjk aku
knl dye dri drjh 6~x brubah2!hadoyaiii!
haha~tpi dye okay la...kite kawan^^

ISKANDAR

awwwww!!!dye ni baek lorhh!!!suke kwn ngan dye! dye gentleman
la gak kot!
dye sengal gak la~tpi dye fine!!!haha~dye ni pon group
WTF 2...tpi dye laen
skt dri drng kot...huhu~iskandar hebat!yeah!haha

HAFIZ

hafi ni seorang yg baik, dye kuat iman, dye ni cam ustaz kls kot?haha~tatau ma!dye suke bernasyid!suare dye sdp!wah!haha~
dye ade skandal ngan kls krng sape
eik?wauw!haha~***!!!haha..
dye ni same group ngan WTF gak kot...enth...tpi
dye a bit laen dri
group dye yg laen la~hafiz baek!!!huhu


AIDID

dye okeyh!!!dye baek!haha~tpi kekadang dye agk~well...laki..tau2 je la...
haha~aku x brape knl sgt ngan dye ni lorh..dye group WTF~kat mane
ade ahli group dye 2...kat stu la dye...mlekat je!ahaha~
tu je~ktrng kwn!yeah!haha

HARIS/HARITH

sry weyh!!!aku x igt cne nak eje nme ko!!!haha~dye ni sengal yg tramat!
tpi kekadang dye baek ma~dye ni suke merayau eyh?enth~tatau!haha
dye ni ahli group WTF 2 le~haha~drng sebati bersame!huhu

FAISAL

monitor!!!yeah!haha~dye ni monitor kelas ktrng...dye ni baek, sengal, suke jerit, suke gelak, n dye suke taching!ahaha~kte same!sep!hahadye ade skandalngan bdk kls ktrng lorh~sape eik faisal?ayok!haha~dye ni leyh thn gak la ngan aku..dye ok je ngan aku...kite kwn kan weyh?!haha

TAQIUDDIN/TAQI

awwww!taqi?dye ni pendiam n shy2 cat lorh!!!haha~dye baek
ma!!!haha~
dye ni satu group ngan faisal sme 2 la~tpi dye cam
baek skt dri drng kot.
dye cam x terlibat sgt...aku x leyh nak ckp
bnyk psl dye sbb bak kate kwn2
dye aku x knl dye lgi...pape pon, kte kawan an?!heeee=)


HAZIRAH

dye kawan aku!!!ktrng start rpt this year!haha~dye la kwn se-chat
aku!haha
.ktrng slalu chat kat myspace!sengal je dowh klu aku chat ngan
dye ni!haha
.dye baek,cun,cpt mrh skt & dye suke jerit kat
ktrng!hahaha~pape pon dye
cool!!!sonok je kwn ngan dye! ko kwn aku
weyh!!!haha


HAIRUS

awww!!!hairus!suare dye sgt lah chumil!!!aku suke suare
dye!!!haha~manje je^^
..dye okeyh, comel, sengal pon ye, n dye suke
jerit!yeah!haha~dye rpt ngan
hazirah,alya n azlin i
think~huhu~kawan!yeah!haha

ARIFF

dye ni budak baek lorh~aku x tau same ade dye sengal ke x~tpi dye
okeyh!
haha~aku x la rapat sgt ngan dye...ktrng knl gitu2 je...tpi aku tau
dye baek ma~
dye ni sme group ngan syamim wo~kat mane ade drng..
kat situ la arif kawan!yeah!huhu


HAIRI

hairi?wauw!!!alim kot!!!haha~dye ni so baek ma!!!tdi dye agk sengal
la..haha.
tpi aku ske kwn ngan dye!baek!haha~dye suke nasyid
ma!pandai kot!haha
.dye same group ngan ariff la kot!huhu~hairi!aku
kwn ko!haha^^


ERIK

haha~erik?wah!!!dye ni sesesesesesesangatlah sengal!haha!dye suke dye
suke
wat lawak bdh gak r!dye suke cari pasal ngan org klu dye
boring!haha~dye suke
ganggu aku n kwn2 aku!tpi aku sabar je! nasb
baek ko rapat ngan aku erik!haha~
syg ko!haha!wekkk!

IZMEER

dye ni baek ma!huhu~dye suke wat lawak bodoh gak r...dye ni
baek,pandai, and
sengal!wah!haha~tpi dye okeyh!!!huhu~dye same
group ngan syamim ma!huhu
.kawan!huhu

SYAMIM

dye ni pengawas lorh~tpi dye sengal ma!haha~tpi dye baek!suke kwn
ngan dye!
huhu~dye peminat fanatic NARUTO!!!haha!x abis2 ngan
naruto!tpi dye okay ma!
huhu~kite kawan wo!haha

FIKRI

wah!!!dye ni so pemalu ma!!!dye diam je! aku jarang cakap ngan dye!
tpi aku tau dye baek!huhu~dye ni pndi ma~huhu...kitorang same kls
last year!yeah!huhu