Friday, July 3, 2009

meeting you

oh~happy!haha...i supposed to write this yesterday.
but no time cause homework betimbon!ahaks
so semalam kamu stay back for the KWN. Kami
buat 'jamuan ringan' la kononnye, padahal makan
bodoh2 jek.haha. Semalam DIE x datang so
daryl ngan fidod g serang rumah dye la semalam
cause dorang da x sabar nak jumpe dye.ke?haha.
so diorang mintak tolong aku belikan makanan
diorang, tapi aku suroh ima n nad belikan cause
aku nak wat something.pas makan ape sume, kami
duduk kat 'McD' sekolah kitorang sambil2
tunggu belle and ipin. after 15/20 minutes, ipin
arrived and he gave me a present! wah! first time
he did that~ceh.haha. tapi aku sangat2lah
tekejut!haha. dye bagi present 2 cause katenye
"ko da banyak tolong aku." then aku just 'la..aku
tolong sebab aku nak..aku x suke trime bayaran.'then
due2 senyap. pas 2 kami gerak g padang nak
practise shooting kat situ.sebab teacher cakap kami
x leyh shoot lagi cause dorang lom bace scrip
kitorang g. so ape nak wat. practise je la dulu.hoho~
well mase practise 2 DYE pandang slek!haha..aku cam...
'okey, ape da jadi?makin menjadi2 kot.haha'mase
practise scene aku ngan syaa 2, super x leyh blah!
syaa da nak gile dowh!haha~ tapi x pe..dye ok je....
but she just can't stop smiling!haih~x pe2! ;)
that's all!